Genel Müdürümüz Ayhan MEB 147 İletişim Merkezini ziyaret etti.
2205
18:24
02.08.2017

"Merkezin sosyo-ekonomik katkısı da var"

İletişim merkezini ziyaret eden Millî Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürü Salih Ayhan, çağrı merkezinin çok önemli görevler üstlendiğini, Bakanlık ile aileler arasında iletişimi sağladığını ve kurumsal bir hafıza oluşturduğunu söyledi. Her geçen gün büyüyen merkezde 180 kişinin istihdam edildiğini anlatan Ayhan, şunları kaydetti: "Öncelikli amacımız Millî Eğitim Bakanlığının kurumsal hafızasına ve bilgi bankasına vatandaşımızın istediği anda, istediği ortamda ulaşabilmesi. Böylece tatmin edici cevaplar alması. Merkezin Van´da bulunması nedeniyle sosyoekonomik bir katkısı da var. Bunun hem istihdam hem de sosyal anlamda güzel bir katkısı olduğunu düşünüyoruz. Alo 147 hattımız şu ana kadar 10 milyona yakın vatandaşımıza hizmet etti. Bu yıl itibarıyla da 2,5 milyon vatandaşımıza hizmet verildi. Dolayısıyla rakamı, kişi, dakika ve çağrı sayısına böldüğümüz zaman ne kadar büyük de bir yükü taşıdığı ortadadır."

 

02-08-201702-08-201702-08-201702-08-2017

02-08-201702-08-201702-08-201702-08-2017

Yayın Tarihi: 02.08.2017