Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Satın Alma Daire Başkanlığı
Ahmet VATANUĞRUNA
Daire Başkanı
Görevleri
- Bakanlık merkez teşkilatı birimlerinin Genel Müdürlüğümüz görev alanına giren hususlarda bütün taşınır ihtiyaç taleplerini alarak karşılanması için gerekli iş ve işlemleri yapmak,
- Ücretsiz dağıtılacak ders kitabı, eğitim aracı ve öğretim materyallerinin satın alma iş ve işlemlerini gerçekleştirmek,
- Ücretsiz ders kitaplarının taşınır iş ve işlemlerini yürütmek,
- Sözleşme imzalanana kadarki süreçte ortaya çıkabilecek sorunların çözümü için ilgili daireler ile işbirliği yapmak
- Ekonomik ömrünü tamamlamış veya tamamlamadığı hâlde kullanılmasında yarar görülmeyen taşınırlara ait işlemleri yapmak,
- Yıl sonunda harcama birimi yönetim hesabı cetvelini hazırlayarak Millî Eğitim Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğüne göndermek,
- Bakanlık merkez ve taşra teşkilatında kullanılan taşıtlarla ilgili Hazine ve Maliye Bakanlığı Kamu Bilişim Sistemi üzerinden devrini yapmak,
- Bakanlık merkez teşkilatı birimlerinin resmî mühür iş ve işlemlerini yapmak,
- Bakanlık merkez teşkilatı birimlerinin talepleri doğrultusunda Genel Müdürlüğümüz görev alanına giren ve Genel Müdürlüğümüz bütçe tertibinde ödeneği bulunan hususlarda mal ve hizmet alımı ihalelerine ilişkin bütün iş ve işlemlerini yapmak,
- Bakanlık merkez teşkilatı hizmet binalarının küçük bakım onarımına ilişkin bütün iş ve işlemlerini yapmak,
- Bakanlığımız Döner Sermaye İşletmesi'nin talepleri doğrultusunda mal ve hizmet alımı ihalelerine ilişkin bütün iş ve işlemlerini yapmak,
- Bakanlık merkez teşkilatı birimlerine ait Genel Müdürlüğümüz görev alanına giren ve Genel Müdürlüğümüz bütçe tertibinde ödeneği bulunan hususlarda doğrudan temin usulü kapsamındaki satın alma iş ve işlemlerini yürütmek,
- Bakanlık merkez teşkilatı birimlerinde kullanılan makine ve teçhizatın periyodik bakımları ile bina küçük onarımlarını yaptırmak,
- Bakanlık merkez demirbaş ve tüketim malzeme depo iş ve işlemlerini yürütmek,
- Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.
Personel & İletişim
Sekreter |
: |
Derya TÜRKMEN |
Telefon |
: |
413 12 21 |
Faks |
: |
418 19 44 |
Adres |
: |
Atatürk Bulvarı No:98 Kat:5 C Blok Bakanlıklar/ANKARA |
Daire Başkanlığı ile İlgili Mevzuat
Kanunlar
Yönetmelik
- Taşınır Mal Yönetmeliği
- Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği
- Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği
- Yapım İşleri İhaleleri Uygulama Yönetmeliği
- Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği
- Yapım İşleri Muayene ve Kabul Yönetmeliği
- Mal Alımları Denetim Muayene Ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik
- Hizmet Alımları Muayene Ve Kabul Yönetmeliği
- İhalelere Yönelik Başvurular Hakkında Yönetmelik
Tebliğ
- Kamu İhale Genel Tebliği
- İhalelere Yönelik Başvurular Hakkında Tebliğ
- 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu Kapsamındaki Yapım İşlerinde Beklenmeyen Fiyat Artışları Nedeniyle Uygulanacak İlave Fiyat Farkı Esaslarının Uygulanmasına İlişkin Tebliğ
- Taşınır Mal Yönetmeliği Genel Tebliği (Sayı1)
- Taşınır Mal Yönetmeliği Genel Tebliği (Sayı2)
- Taşınır Mal Yönetmeliği Genel Tebliği (Sayı3)