İşletme Müdürü |
: |
Önder Kahraman Demirci |
Sekreter |
: |
Sevda BEZAZ |
Telefon |
: |
0312 419 20 41-419 20 71 |
Faks |
: |
0 312 419 20 14 |
Adres |
: |
Atatürk Bulvarı Milli Müdafaa Cd.No:6 Kat:6 Kızılay/ANKARA |
Adı ve Soyadı | Görevi | Tel |
Misbah KEKLİK | Muhasebe Yetkilisi(Sayman) | 0312 419 20 41/413 42 02 |
Adı ve Soyadı | Görevi | Tel |
Şuayip YALÇIN | Şef | 0312 413 42 62 |
Ömer YORULMAZ | Şef | 0312 413 42 48 |
Bekir ÇAĞLAR | V.H.K.İ. | 0312 413 42 10 |
GÖNÜL KAYMAK | İşçi | 0312 413 42 05 |
Gülseren AYDOĞDU | İşçi | 0312 413 42 08 |
Zübeyde KARLUKAÇ | İşçi | 0312 413 42 08 |
Adı ve Soyadı | Görevi | Tel |
Çimen GÜLTEKİN | Şef | 0312 413 42 61 |
Bahattin AKBABA | Şef | 0312 413 42 47 |
Hasan BALOĞLU | V.H.K.İ | 0312 413 42 61 |
Adı ve Soyadı | Görevi | Tel |
Süleyman ORTASULAK | Şef | 0312 413 42 49 |
Ali YILMAZ | V.H.K.İ. | 0312 413 42 09 |
Neslihan Yalçın GÜNAL | İşçi | 0312 413 42 11 |
Adı ve Soyadı | Görevi | Tel |
Fatma KOÇYİĞİT | Şef | 0312 413 42 45 |
Aziz ULUĞ | V.H.K.İ. | 0312 413 42 45 |
Adı ve Soyadı | Görevi | Tel |
Erdil KÜÇÜKFIRAT | Şef | 0312 413 42 08 |
Haydar KIYMAZ | Şef | 0312 413 42 12 |
Sami ALTINSOY | İşçi | 0312 413 42 12 |
Adı ve Soyadı | Görevi | Tel |
Hakan DEMİR | Şef | 0312 413 42 14 |
Yakup TEKİN | Şef | 0312 413 26 73 |
Abdurrahman CEYLAN | Bilgisayar İşletmeni | 0312 413 42 15 |
Bekir ERDOĞAN | DAĞITICI | 0312 413 42 46 |
Zafer ERDOĞAN | İşçi | 0312 413 42 46 |
Rıfat BALCI | İşçi | 0312 413 42 46 |
Adı ve Soyadı | Görevi | Tel |
Nurcan TEMİZ | Teknisyen | 0312 413 42 04 |
Özlem ÖZTÜRK | Şef | 0312 413 42 57 |
Tuğba MURAT | Şef | 0312 413 42 57 |
AÇIK LİSE VE MESLEKİ AÇIK ÖĞRETİM LİSELERİ:
Açık lise ve Mesleki açık öğretim liselerine ait Eğitim Öğretim dönemlerinin başında ‘’İlk kayıt, Kayıt yenileme, ve Ek sınavlar ‘’ için yanlış modül yada link kullanan Açık lise öğrencilerinin bu üç işlemi
Kendi arasında karıştırarak yanlış yatırdığında veya öğrenci olmadığı halde öğrenci adına bu işlemleri yaparken yanlışlıkla kendi T.C. Numarasını kullanarak işlem yapan vatandaşlarımızın bu işlemleri geçersiz sayılmakta olup ‘’SEHVEN’’ Yatırmış oldukları bu Ücretlerin İadesi dilekçe ile yada şahsen başvuru yapmaksızın ‘’Milli Eğitim Bakanlığı Merkezi Sistem Sınav Yönergesi ’nin;
41-(a) maddesinde yer alan ‘’ Başvurusu /sınavı geçersiz sayılan,sınava girmeyen,sınava alınmayan
Yada sınavdan çıkarılan,adayların/kurumların bu konuyla ilgili itiraz başvuruları dikkate alınmaz.
Ancak; adayın kendi kusuru dışında idari sebeple sınava girememesi durumunda sınavın ait olduğu yıl içinde Genel Müdürlük tarafından ücret iadesi yapılır.’’hükmü gereği ki; bu hükümler diğer iadesi yapılan sınavlar içinde geçerli olduğundan,
Her senenin sonuna doğru iade çalışmaları başlatılarak ilgili seneye ait Bakanlığımız hesabına ‘’SEHVEN’’ yatırılan bu ücretler, işlem yapılan T.C. Numaraları adına T.C. Ziraat Bankasına belirli aralıklarla gönderilerek ülke genelinde ödenmiş olur.
Ücret iadesinin muhatabı olan vatandaşlarımız yada Açık Lise öğrencilerimiz Ülke genelinde Ziraat Bankası Şubelerine ait gişelerden banka görevlisine Ücret İadesi alacağının olduğunu ifade edip ‘’Merkezi Ödemeler Ekranından MEB Ücret iadeleri ekranını’’ açtırarak TC Numarası ile sorgulama yaptırdığında Banka görevlisi ücret iadesine dair ödeme işlemini gerçekleştirecektir.
AÇIK İLK ÖĞRETİM:
Bu yaygın Eğitim için de ‘’SEHVEN’’ yatırılan Ücretler yukarıdaki hükümler doğrultusunda iade edilir.
MTSAS (MOTORLU TAŞITLAR SÜRÜCÜ ADAYLARI SINAVI)
TEOG SINAVLARI - BİLSEM SINAVLARI – VEHBİ KOÇ SEVİYE TESPİT SINAVLARI
BAKANLIĞIMIZIN GERÇEKLEŞTİRDİĞİ ÜCRET İADESİ OLAN BAZI PROTOKOL SINAVLARI
BAKANLIĞIMIZIN DİĞER KURUMLAR İÇİN YAPMIŞ OLDUĞU BAZI PROTOKOL SINAVLARI
Gibi sınavlara ait ‘’SEHVEN’’ yatırılan ücretlerin iadesi yukardaki hükümler doğrultusunda Sınavın gerçekleştiği tarihten 3 yada 4 ay sonra aynı şekilde iadesi yapılır.
E-SINAV – (ELEKTRONİK RANDEVULU SINAV ) – VE – MESLEKİ TEKNİK SINAVLARI
Adına İşlem yapılan kişiden, ilgili ücreti istediğine dair üzerinde T.C Numara ve iletişim numarası olan bir dilekçe yazılıp arkalı önlü kimlik fotokopisi ve varsa ilgili bankamatik dekontunu ekleyerek MEB Döner Sermaye İşletmesine ait ( 0 312 419 20 14 ) numaralı faksa göndermesi karşılığında, ilgili sınav tarihinden 3 - 4 ay sonra yukarıdaki hükümler doğrultusunda aynı şekilde iadesi yapılır.
Not: 2017 yılı itibari ile yapılan her ücret iadeleri; ilgili kişilerin işlem yaparken sisteme girdikleri cep telefonlarına mesaj yolu ile bildirilecektir.
Sorular İçin: 0 312 413 42 14 – FAX: 0 312 419 20 14
M.E.B.’ın düzenlemiş olduğu tüm sınav ücretlerinin T.C. Ziraat Bankası, Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O ve Türkiye Halk Bankası aracılığı ile “merkezi sistem tahsilatları ekranlarından”, ATM’lerden, internet bankacılığı üzerinden başvuruda bulunulacak adayın TC kimlik numarası ve başvuracağı sınavın adına yatırılması gerekmektedir. Hiçbir şekilde havale ya da eft yoluyla sınav ücreti tahsilatı yapılmamaktadır.
Kurumumuzun yalnızca kendi hesaplarına ya da Kurumumuzun düzenlemiş olduğu sınavlar adına yatırılan ücretler üzerinde sorumluluğu ve yükümlülüğü vardır; diğer Kurumların düzenlemiş olduğu sınavlara yatırılan ücretler için sınavı yapan kuruma başvurulması gerekmektedir.
Kurumumuz ve bankalar arasında yapılan protokol gereği hiçbir sınav tahsilatlarında T.C. Ziraat Bankası, Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O ve Türkiye Halkbankası tarafından sınav ücreti dışında ek ücret talep edilmeyecektir.
Bakanlığımızca yapılan Merkezi Sistem Sınavlarında görev alan personelin görev ücretleri 2012/2723 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı doğrultusunda ödenmektedir. Açık Öğretim Okulları, SBS ve Devlet Parasız Yatılılık ve Bursluluk sınavlarında görev alan Bina Yöneticisi, Bina Yönetici Yardımcısı, Salon Başkanı ve gözetmenlere ise MEB Yönetici ve Öğretmenlerin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararı doğrultusunda ödeme yapılmaktadır.
Merkezi Sistem Sınavlarında görev alan personelin ödeme işlemlerinde sıkıntı yaşanmaması için kişilere ait IBAN numaralarının MEBBİS üzerinden güncellenmesi gerekmektedir. IBAN hatası nedeniyle ücret alamayan personelin, bulundukları il milli eğitim müdürlüklerine başvurması gerekmektedir. Ödemeler il milli eğitim Müdürlüklerinin “ Merkezi Sistem Ücret Tahakkuk Programında” giriş yapmalarını müteakip İşletmemizce başlatılacaktır. Sorular için: 0(312) 417 50 70-4249